Material na rezonancni trafa ?

balu@home balu na k-net.fr
Středa Únor 5 07:56:11 CET 2014

...ak z toho urobite rezonancny obvod tak, ako zamyslate hrany budu este
horsie, pac rezonancny obvod sa dlho "rozbieha" (exponencialne narasta
ulozena energia -> napatie/prud).
Ak chcete pouzit rezonancny obvod na impedancne prisposobenie a
konverziu kapacitnej impedancie na rezistivnu musi mat rezonancny obvod
hodnotu Q velmi nizku, idealne 1.
b.