Re: Spotřeba Arduina.

Úterý Únor 4 01:28:21 CET 2014

nevim zda jsme presne pochoopil oc vam jde, ale pokud ciste o to zapnout na
dalku pres GSM topeni a chcete kvuli tomu kupovat GSM modul za 1500+nejakou
desku s subj.
 tak pokud si koupite tohle tak nemusite nic, jen to naistalujete, v cene
dostanete GSM.GPS, rele a u te 80$ verze i intertni 6Ah akumulatorek z
ktereho to dokaze i bez baterky v aute zit "100"dni.
rele ktere dostanete a ktere to umi ovladat je primarne urceno k tomu,
abyste mohl na dalku auto vypnout, treba tak, ze vyradite olejovou pumtu,
pokud si rele pripojite na topeni neni duvod proc by nemohlo zapinat
topeni. Jako bonus muzete sledovat kde se auto nachazi a celkove mate
prehled kde a kdy se autem jezdilo.
Spootreba je 4mA v stadby, kdyz bezi GSM tak 54mA, kdyz se prenasi data
pres GPRS tak 60mA, jde nastavit cas jak casto se ma vec probouzet a
aktivovat GSM.
Ale mozna mi neco nedochazi, dalkove zapinani topeni v aute mam z vyroby,
preave pres telefon a nejemom ze jsem to nikdy nepouzil ani jsem
nenastudoval jak se to dela