GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Únor 3 23:29:17 CET 2014

Původní zpráva ze dne 3.2.2014 od Kuba Jan:

> Ano, já v takové firmě dělám, dostáváme předem dohodnutý balík peněz
> + další peňo za zásahy. Ale vše se předem dohodlo, obě strany s tím
> souhlasily, sepsaly smlouvy... atd... Zájem měly i další firmy.
> Vybrali si jednu - měli možnost výběru a využili toho.

> Já když si chci vybrat, tak nemohu - musím zaplatit 12000kč, jinou
> možnost tady prostě nemám. A prodejce to samozřejmě moc dobře ví a
> "využívá" toho. Bohužel.

Jakto? Oni snad mají někde poblíž studenta, který jim to bude dělat
levněji? Proč platit 10k měsíčně za nic, mohly by si ty firmy říct.

Můžeš si pro to dojet, ne? Můžeš si také koupit jiný měřák. Kdo tě
nutí si to koupit za těch 12 tisíc? Proč si myslíš, že si nemůžeš
vybrat? Jenom proto, že to nikdo nenabízí někde poblíž?

Jsou výrobky, kde ti vůbec žádné náhradní díly neprodají. Prostě
servis nesmí nic prodat, musí to přijet opravit. Výrobce nedodá nic
nikomu, jenom servisu, který má tato pravidla. Ale ty si to můžeš
koupit za 12 tisíc nebo si pro to můžeš dojet do Německa a koupit to
daleko levněji. To je parádní možnost volby.

> Ano, uznali, nebo někdo rozhodnul, že cena je adekvátní službě, nebo
> prostě neměli ani potuchy, že se to dá pořídit sakra levněji. Já
> třeba vím o firmě, která si nechala udělat upgrade baterií v UPS a
> za baterky zaplatili za zhruba 8-mi násobek standardní ceny na trhu.
> Jsou blbí, když tam nikdo není schopen kouknout na web a verifikovat
> nabídku firmy , nebo si nechat udělat víc nabídek.. Dobře jim tak.
> Ať platí.

Jak jako dobře jim tak? Když jsi schopný si cenu "verifikovat na
internetu", tak je dodavatel zloděj, zatímco když někdo jiný není
schopný si cenu verifikovat, tak je blbec, dobře mu tak a ať platí,
dodavatel je borec? Asi lehce nechápu :-)

> Ale já ten přehled mám, klávesnice podobné a stejné klasické
> konstrukce peče číňan milióny za cenu okolo 10 dolarů/kus. Proč by
> měla stát ta která je trochu širší a užžší 60x tolik?

No přece protože dodavatel ti to nabízí za 12 tisíc. Kdyby prodával
levněji, bylo by to méně. Je solidní vzít si 90 tisíc za 2,5 hodiny
práce? No je to otázka pohledu. Vezme to IT firma za převod Exchange,
vezme to nějaký známý umělec... Asi je to OK.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem