GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 3 23:08:16 CET 2014

Kde je ta hranice? 5 tisíc je ještě správná cena, 12 tisíc už je
zlodějna?

Já vycházel z ceny u výrobce cca 800kč a dodavatele v zahraničí 1000 kč.
To beru za standardní a adekvátní ceny
za klávesnici 5x7 tlačítek s maskou a tlačítky nahoře gumou uprostřed a
s deskou vespod. Z toho jsem vycházel.
> [...]
> už za 1 tisíc, pro jiného je klidně přijatelná cena 12 tisíc. Je to
> pro každého jiné. Já bych to prostě zlodějnou nenazýval. Oni prodávají
> a nabízejí nějakou cenu.
>
> Třeba plácnu takový jednoduchý příklad z praxe. Mnoho firem využívá
> správce sítě. Takové ty firmy, které se vám starají o síť. Běžně jim
> platí paušál třeba 10 tisíc měsíčně jen za to, že když bude problém,
> pracovník přijede druhý den a začne problém řešit. Za toto řešení
> ovšem firma zaplatí peníze od hodiny, tedy ten paušál je jen za to, že
> se tím budou zabývat. A mnoho firem za to v pohodě platí.
Ano, já v takové firmě dělám, dostáváme předem dohodnutý balík peněz +
další peňo za zásahy. Ale vše se předem dohodlo,
obě strany s tím souhlasily, sepsaly smlouvy... atd... Zájem měly i
další firmy. Vybrali si jednu - měli možnost výběru a využili toho.

Já když si chci vybrat, tak nemohu - musím zaplatit 12000kč, jinou
možnost tady prostě  nemám.  A prodejce to samozřejmě moc dobře ví
a "využívá" toho.  Bohužel.

> Nebo druhý příklad z praxe, tuhle jsem viděl fakturu migrace Exchange
> Serveru s cca 10 uživateli přes dvě verze. Dělalo to tuším 90 tisíc
> bez DPH. Ptal jsem se majitelky, jak dlouho to dělali a odpověď byla:
> "Asi 2,5 hodiny. Já jsem jim řekla, že nemůžeme být bez sítě dlouho,
> tak to museli stihnout rychle."
>
> Cítí se tito zákazníci podvedeni? Je to pro ně zlodějna? No není, jsou
> happy, rádi ty prachy zaplatili.
Ano, uznali, nebo někdo rozhodnul, že cena je adekvátní službě, nebo
prostě neměli ani potuchy, že se to dá pořídit sakra levněji.
Já třeba vím o firmě, která si nechala udělat upgrade baterií v UPS a za
baterky zaplatili za zhruba 8-mi násobek  standardní ceny na trhu.
Jsou blbí, když tam nikdo není schopen kouknout na web a verifikovat
nabídku firmy , nebo si nechat udělat víc nabídek..  Dobře jim tak. Ať
platí.

Ale já ten přehled mám,  klávesnice  podobné a stejné klasické
konstrukce peče  číňan milióny za cenu okolo 10 dolarů/kus.
Proč by měla stát ta která je trochu širší a užžší  60x tolik?

  za chvíli to musíme típnout, nebo nás Admin ........