Napětí na L-iION baterii

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 3 21:39:49 CET 2014

Dne 3.2.2014 21:16, Alexandra Svobodová napsal(a):
> Hezký večer,
>
>     měřením jsem zjistila, že generátor při svícení dodává do baterie
> cca 150 mA ale při zhasnutých LEDkách je to už cca 250 mA a při
> rychlejším točení kličkou je to přes 440 mA, ale to už je na klice
> docela cítit.
Koukal jsem na to video, měří tam proud a ukazuje to  místama i víc -
0,65A mám pocit....

>     Takže to vypadá, že výrobce je pěkný rošťák, že něco takové dává
> dohromady, ačkoli uvnitř svítilny je místa hodně. Ach jo.

Ano, to je první co mě napadlo.
  Ale nějaká baterka z mobilu - BL-5C nebo něco podobného by tam mohlo
sloužit dobře.
Uvnitř baterky je i ochrana proti přebíjení a vybití, takže by to možná
mohlo fungovat.
Nebo by se tam možná vešel Li-on 14500 s PBC článek -  velikostí
"tužkovky" AA
http://www.batteryspace.com/li-ion-14500-cylindrical-rechargeable-cell-3.7v-750mah-aa-size-2.77wh.aspx
nabíjecí proud už by vyhovoval...  pokud se tam vejde, klidně vám jeden
věnuji, objednával jsem jich teď u číňana 40ks
pro anodovou baterii do inkurantního rádia ( a  poslali 3 navíc :-)  )