GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Únor 3 19:54:44 CET 2014

Původní zpráva ze dne 3.2.2014 od Kuba Jan:

> Nesouhlasim, nedavny priklad: Shanim specialni dil - modul do
> mericiho pristoje. Vyrobce primo dil nedodava - jen specializovanym
> servisum. Cena dilu v prepoctu 600kc, ale proste neni sance od
> vyrobce. Zastoupeni v SRN - dil dodaji ( cena cca 1000 kč v prepoctu
> ) ale dil neposilaji, je nutny osobni odber. Sice to moc nechapu,
> ale zkousel jsem komunikovat - prez osobni odber proste nejede vlak.
> Zastoupeni v CZ - dil dodaji, klidne poslou, cena 12000 kč. Když
> jsem s nima mluvil a ptal se , proc je to tak drahe, dostal jsem
> [...]

Ideální příležitost, jak si přivydělat a udělat radost ostatním. Zajeď
do Německa, nakup tam toho 20 kusů, udělej web a začni to tu prodávat
třeba 1.010 Kč. A lidi ti ruce utrhají, za týden pojedeš zase.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem