OT Re: GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 3 16:31:52 CET 2014

Vy ty hodinky porovnavate z Vaseho pohledu znaleho cloveka. Vice co jsou
zac, koupil jste je za 500 a jsou stare 2 roky. Logicky jste napsal, ze
nerozumite mysleni lidi v GM, kdyz je nyni nabizeji za 2300 Kc. Pak se
tu rozproudila debata, ze to jej jejich pravo, ze je to kapitalismus
atd. Samozrejme je to jejich pravo, at to prodavaji za kolik chteji. A
pravo nas je to koupit nebo ne. Ale o tom to, dle meho nazoru, nebylo.
Ted si vemte, ze kdyby to TI nedavalo za 500 a jedine srovnani bylo s
Farnelem, tak je to sice drazsi, ale ne o tolik. A neznaly clovek to
klidne za 2300 v GM koupi, protoze z Farnellu se boji/neumi/ nema jak
objednavat. A nebo o tom vubec netusi. Pro ty lidi to je urcene a nemusi
byt z jine planety.
A pro Vas to muze mit tu vyhodu, ze kdyz to ted hodite na Aukro za 900 a
napisete, ze jsou sice jete, ale GM jsou za 2300 Kc, tak je mozna lehce
prodate.

Martin Hanek