GME Re: Dalsi slevova akce na EZ430 Chronos...

Pondělí Únor 3 15:11:08 CET 2014

A to je prave jeden z nejzasadnejsich omylu ceskeho pojeti kapitalismu po
roce 1989. Tento omyl a jeho vseobecne rozsireni mimo jine vedl k tomu, ze
CR ma vubec nejdrazsi bankvni sluzby v EU a obecne cenova hladina je
povsechne vyssi nez v sousednich statech.
V nemecke odborne literature se bezne operuje s vyrazem die diebischen
Preise, co z je asi tak ekvivalent zlodejske ceny.
Zmamy o tomto prednasi na univerzite v Drazdanech. Mimo jine se venuje i
tomu co naznacujete , tedy nesmyslna cena a zdani slevy. Vehlas CR dosel i
do saska a tak mezi priklady teto politiky figuruji i ceske znacky jako
Hera ci Studentska pecet, kdy stanovym nesmyslnou cenu 49.9Kc/ks a nasledne
v pravidelnych cyklech delam akcni "slevy" na 24.9 opet vsude. Rozborem
realnych dat lze dokazat ze s timto postupen nejen ze neprodate vice, ale
naopak vas trzni podil bude klesat protoze v case mezi "akcemi" se vase
zbozi neprodava a zakaznici si o vas , vasi firme, znacnce vytvari nejaky
obraz.
Tim se vracime k GME, je to jejich vec a poskozuji jen a jen sebe o to vice
to plati u firmy ,která prodává na specializovanem trhu.

M.