GSM komunikacia.

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Únor 3 13:12:56 CET 2014

Zdravim,
  to bylo mozne, dokud v mobilni siti jeste existovala sluzba zvana CSD
(Circuit Switched Data), pripadne jeji lepsi varianta HSCSD (High Speed CSD).
Dnes uz tato sluzba neni oficialne podporovana. Nekteri operatori to stale
jeste umi napr. jako zavedenou, drive zrizenou sluzbu, ale je nepravdepodobne,
ze by to umeli zridit jako sluzbu novou.
  Rovnez je nepravdepodobne, ze by to nejaky smartphone jeste podporoval,
tj. byl by schopen iniciovat to spojeni.
  GSM modul, ktery by to umel prijmout, by snad jeste nemel byt tak vzacny,
ale mam obavu, ze to je asi jedina komponenta tohoto retezu, kterou by asi
jeste bylo mozno ziskat.
  Pres stavajici varianty sluzby, pocinaje GPRS po vsechny *G, to neni mozne,
protoze jde o ciste paketove sluzby na bazi IP protokolu. Tedy by musel mit
ten modul prirazenu verejnou IP adresu (to uz je taky vzacne), tu byste vy
musel ve smartphone zadat do nejakeho komunikacniho programu a dal uz by to
snad nejak slo, ale ne na bazi vytaceni cisla :-).
  Zdravi Pavel