Re: Spotřeba Arduina.

Neděle Únor 2 23:58:26 CET 2014

To je teda ranec, za ty prachy to koupite hotove a krome zapinani topeni to
bude umet i alarm atd.
V rychlosti
http://www.aliexpress.com/item/GSM-Security-Alarm-system-gsm-rtu-sms-controller-relay-switch-by-SMS-text-command/1537308999.html
http://www.aliexpress.com/item/Automatic-door-GSM-remote-controller/361829471.html
No a za 80$ to muzete mit i s GPS pro pripad, ze byste zapomel kde jste to
auto zaparkovat :-)