RE: Napětí na L-iION baterii

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Únor 2 20:24:05 CET 2014

To ta svitilna ma skutecne tolik stejne oznacenych a stejne vypadajicich verzi se svetelnymi toky od cca 400 do 2000lm? Nebo vsichni jen lzou a spolehaji na to, ze bezny uzivatel nepozna rozdil mezi 400 a 2000 lm, natoz aby byl schopen to necim zmerit?

Zkuste si zadat Cree XM-L T6 Ultrafire W-878 do strycka Googla :-)

Jakub Serych