Napětí na L-iION baterii

Raven raven na wo.cz
Neděle Únor 2 19:40:36 CET 2014

Ahoj, to vypada na vyhozeni. Uz z prvniho pohledu vidim poutovou cetku.
Kolik to stalo??
Minuly rok jsem koupil neco jako toto za cca 9.5 USkolacu.
http://www.ebay.com/itm/Cree-XM-L-T6-Ultrafire-W-878-2000lm-Flashlight-Zoomable-Flash-Torch-5-Modes-/291026101635?pt=UK_SportsLeisure_Camping_LightsLanternsTorches&hash=item43c281e583
A tomto lze skutecne rici, ze to opravdu sviti. S dlouhym zoomem mohu na
chate sacovat 100m vzdaleny les :-). Malinkou vadou na krase je, ze si
nepamatuje posledni mod sviceni. Po novem zapnuti vzdy sviti naplno.
Pred tydnem me prisly dalsi baterky 26650:
http://www.ebay.com/itm/151180819511?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Objednal jsem 2 kusy a jeden kousek prekonal me ocekavani. Kapacita je
cca 3600mAh s proudem 500mA. Druha ma 2300mAh

S pozdravem Raven