Material na rezonancni trafa ?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Únor 2 10:44:59 CET 2014

A určitě ne feritový toroid. I tady bude klíčovým prvkem právě ta
vzduchová mezera, na níž je založen ten železoprach. Když budete mít
převážnou část energie pole právě v té mezeře, sníží se tím teplotní
závislost. A hlavně bez mezery to určitě přesytíte. Asi bude to trafo
trochu větší, než jste si představoval.

Mrazík