VN diody v mikrovlnne troube a jeji oprava

Ondřej Tesař ondrej.tesar na gmail.com
Sobota Únor 1 22:10:24 CET 2014

Dobry vecer,
dekuji mockrat za namet. Zkusim tedy sehnat nejake 24V trafo a
zprovoznit to z nej.

Mohl byste prosim jeste nejak detailneji popsat, jak promerit ten
magnetron? Zatim jsem akorat zmeril, ze z zadneho vyvodu neni zkrat na
kostru. Ta usmernovaci VN dioda je taky v poradku. O te dvojite
opravdu netusim. Jestli by to melo fungovat i bez ni, nebo ne. Proc by
ji tam ale zase jinak davali...

Ondra