Re: DS1307 jde blbě :-(

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 1 17:59:51 CET 2014

Ahoj,

Dňa 1. februára 2014 11:33, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal(-a):

>  neviem co hovorievali chlapci z Adlerky, toto som zatial nepocul :-)

Mal som dvoch spoluziakov z Adlerky. Ale ty budes asi ina kategoria... :)

> Za poslednych 13 rokov som sa ale naucil ze teoria stale plati aj ked jej
> niekto nerozumie.

Myslim si, ze kazdy z nas ako tak teorii pola musi rozumiet, inak by skusku
neurobil. Ale do toho kafrat nechcem. Skor by som sa zameral na to, ze nech
si spomeniem na ktorukolvek pasaz teorie pola, tak kazda zacala tym, ktory
clen sa v tej ci onej Maxwelovke zanedba, nahradi aproximaciou, ci este
lepsie, v aproximacii zanedba niektore cleny... A mna by na tom Tvojom
experimente zaujimali prave oni a to aky vplyv maju na tvoj experiment. Ci
to co spocitas aj zmerias na externom spektraku, a ako zdovodnis rozdiely
medzi teoriou a tym meranim. A ze ma zaujimaju oxidy a zliatiny to uz vies.
Experiment p.Hertza by som preto nechal tak, pretoze som pochopil, ze tento
pan to teoreticky aj prakticky rozobral cele, vratane vlastnosti pouzitych
materialov.

A.

p.s.: Je to presne to iste ako sme tu rozoberali nedavno pri violoncele
alebo gitarach.

Ked sa experimentalne potvrdi ze teoria neplati tak je nespravna a treba