Hmota keramickeho C.

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Únor 1 17:44:00 CET 2014

U osazeného to poznám až když už je pozdě. Při objednání to
vyspecifikovat dokážu, jde o to, který obchodník je dostatečně seriózní,
aby to sedělo, když to přijde. Když to pak vyndám z pásku, kapacita
samosebou sedí, jen pak různě courá s teplotou podle hmoty. A to se měří
dost blbě. Tak mě napadlo, že má někdo jednodušší metodu, jak to poznat.
Ale jak říkám, stačí mi údaj, ověřený praxí o serióznosti prodejce.
Murata to v NP0 vyrábí, to by vyhovovalo, jen to musí být opravdu ono.

Mrazík