[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 31 22:06:00 CET 2014

> A co sa normy tyka nasiel som len toto:

Hladajte o dva odstavce vyssie, v Constraints.

> Len vramci ziednodusenia som ju nahradil konstantou (ano to explicitne
pretypovanie tam chyba)

Nechyba, hexadecimalne konstanty sa spravaju inak ako decimalne (ktore su vzdy implicitne signed). Najdite si kapitolu Constants.

> Kazdopadne aj s konstantou ci uz unsigned alebo signed alebo s premennou
sa to spravalo rovnao.

Kedze je to nedefinovane spravanie, moze sa to spravat aj rovnako, ale nemusi. Dokonca to moze aj v jednom kontexte fungovat podla ocakavania, a v inom nie, a to je potom ta spravna nocna mora programatora. Kvoli tomuto treba ten jazyk *poznat*, nielen hadat, co by ktora konstrukcia mohla podla mna robit.

> Dokonca aj pre (usint64_t)0xFFFFFFFF << addr_rem bol vysledok stale
rovny 0xFFFFFFFF

Musel by som vidiet konkretny zapis.

Veseleho Silvestra!

wek