[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Prosinec 31 17:43:16 CET 2014

Vecna tema C vs ostatne jazyky
Tie zatvorky to je vec zvyku, mne sa osobne lepsie orientuje v
zatvorkach ako v tone textu. Netvrdim ze to musi vyhovovat kazdemu...
Na C alebo skor gcc mam tazke srdce koli inym "vlastnostiam"
Len tak schvalne aky vysledok bude podla vas v tychto prikladoch:

uint32_t addr_rem, mask;
addr_rem = 32;
mask = 0xFFFFFFFF >> addr_rem;

A aky v pripade: