[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Středa Prosinec 31 15:43:33 CET 2014

Ano, pak vznikaji ruzne slepence modulu v pythonu, jave, .net vsech
tvari... a vysledkem je monstrozni instalacni balik s hromadou
nepouzitych knihoven ktery vycerpa vsechny HW prostredky jeste nez
nabehne GUI, odezva priserna a funkcnost jen na idealne nakonfigurovanem
systemu a HW...

Myslim, ze v oblasti MCU C-cko drtive vse valcuje a ze je to tak dobre.
Je idealne low level a zaroven dostatecne komfortni.