Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Středa Prosinec 31 13:45:49 CET 2014

Hezké odpoledne,

	cena jak kde
http://cz.farnell.com/texas-instruments/lm2596t-adj/switching-reg-3a-adj-2596-to2205/dp/9494162
ale věřím tomu, že od Farnella to bude originální obvod.

	Jen jsem to včera přechválila. V hukotu okolních přístrojů totiž
zaniklo bzučení tohoto měniče. Má být úplně potichu, ale přitom "pěkně"
bzučí a už i vím, proč. Měnič zakmitává, ale proč, to nevím. Je to
udělané přesně podle návodu. Pokud měnič úplně odpojím a nahradím obvod
zpětné vazby potenciometrem, tak běží úplně super. Na výstupu jsou
krásné obdélníčky. Ale jakmile se měnič trochu zatíží, desítky mA, tak
to začne zakmitávat a bzučet.

	Jinak ale všechno funguje tak, jak má. Nic se nehřeje, nečoudí,
nesmrdí... ještě to zkusím pustit na plnou zátěž a uvidím, co to
provede. Takže nevím, jestli to má smysl řešit. Jen se mi to prostě nezdá.

	Jen mi to vrtá hlavou, podezřívám cívku, ale tu jsem zkusila vyměnit za
jinou, stejnou, a chová se to stejně. A nechce se mi věřit, že jsou obě
špatné. Mají 42 závitů na žluto-bílém jádru. Konkrétně to jsou tyto
http://www.ges.cz/cz/toroidni-akumulacni-tlumivka-dpu068a5-GES05503330.html

Saša Svobodová