[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Prosinec 31 12:35:44 CET 2014

> No, ked je uz ten Silvester - toto je sice pravda pravduca, ale jednak zle
> zadefinovany jazyk zvada k tym nevhodnym konstrukciam (aj ja to robim,
> priznam sa bez mucenia); naviac C od narodenia sprevadza taky hackersky
> duch, ktory ludi tak trocha nuti machrovat s tymi nevhodnymi
> konstrukciami. Na druhej strane ten hackersky duch je aj sucast jeho
> uspechu... nic nie je na tomto svete ciernobiele.

At hodi plosnakem, kdo to nikdy nepouzil nevhodnou konstrukci. Ja osobne
treba s vekem taky prichazim na to, ze mi vic vyhovuje silna typova
kontrola pred tou "skorozadnou" v C. A slova o tom, ze C je blbe
nadefinovany a o cerbelosti mozno do kamene tesat:) Ono to C taky odpovida
dobe vzniku, moznostem, poznani doby a ucelu...

> No to vobec nemusi. V skutocnosti ...

Ja reagoval na tu databazi. On tam navic ten NULL neni o ukazatelich na
rozdil od toho C nebo pascalu.

> Znova, nic nie je cierne a biele... ;-)
>
> wek

Marek