[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Prosinec 31 12:14:39 CET 2014

Zdravím.
Já naopak nedávno utekl od Pascalu (FPC)  k C (gcc). Jednalo se o
jednoduchý terminálový program pro komunikaci přes sériový port, který
ve win fungoval a v lin se po nějaké době nečekaně ukončil. V C maká bez
poruch a to jsem nepoužil žádné speciality operačních systémů.
Milan