Pojistny ventil k bojleru 6 bar 3/4 - kde dnes v Praze sehnat?

Středa Prosinec 31 10:14:22 CET 2014

Z toho vaseho popisu to vypada velmi zahadne ;-)
Jeste by se nouzove dalo provozovat tak, ze ucpete ten pojistny ventil,
zastavite privod, pustite nekde teplou vodu aby mohl odpoustet pretlak a
vodu ohrejete. Pak bojler vypnete a vodu normalne pouzijete...
Nam pro zmenu odpad z ventilu zamrznul, protoze je vyveden ven a bojler
to prezil, pretlak upustil skrz nejake tesneni dole, protoze udelal
louzicku pod sebou,  ale dal uz netece ;-)