OT - Jak pracujete mezi svatky

Středa Prosinec 31 07:43:09 CET 2014

Já nepracuju. V půlce listopadu mě firma propustila, našel jsem si novou
práci, ale nastupuju až 5.1. Takže mám takové zimní prázdniny. (Jinak
poslední tři firmy, kde jsem pracoval, byly takového typu, kdy není žádná
otvírací doba, takže do práce se přes svátky šlo jen když se něco nestíhalo
nebo pokud měl člověk vyčerpanou všechnu dovolenou - a i to se dalo vyřešit
nějakým volnem a odpracováním příslušných hodin v lednu, aby v celém baráku
nemusel sedět jeden člověk.)

P.K.