[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Prosinec 31 02:48:11 CET 2014

Nejspíš se takový kód nevyplatí studovat, ale ...

Pokud a1 není NULL, pak je to (se štěstím) platný ukazatel.
k ukazateli se přičte 65 a přetypuje se na ukazatel na funkci se dvěma
argumenty, jedním int a jedním ukazatelem na int.
Jako první argument se předá proměnná a3 a jako druhý adresa proměnné v5.

Je to obfuskovaná prasečina, neztrácejte s tím čas.

Věřím že kdo by chtěl, takovýhle shit by napsal i v pascalu.