Re: Náhodné podepsané 512-bit číslo od NIST každou minutu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Prosinec 31 02:14:18 CET 2014

Jsou dvě hodiny, nějak mi to hlava nebere.

Je-li součástí zprávy kód, který prokazatelně neexistoval před určitým
konkrétním časem, pak mám za to, že je poměrně snadné dokázat, že jsem tu
zprávu nemohl poslat před tím konkrétním časem. Samozřejmě to neřeší to, že
bych byl nucen prokázat, že jsem jí neposlal zpětně, ale i tak bych si asi
dovedl nějakou rozumnou aplikaci představit - a nemusí to být jen ten únos.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 31, 2014 1:47 AM
Subject: Re: Náhodné podepsané 512-bit číslo od NIST každou minutu

Původní zpráva ze dne 31.12.2014 od Pavel Kutina:

> Tím, že před oním datem neexistoval (by sis tu dovolenou možná fakt
> zsloužil :)

Kód jistě neexistoval, ale zpráva snad nemohla existovat? Četl jsi to,
na co reaguji? Tak znovu speciálně pro tebe:

No tak pokud do svého mailu vložím platný kód ze 31. 12. 2014
21:00:00, tak je jasné, že jsem si nemohl zprávu nachystat dřív.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem