OT - Jak pracujete mezi svatky

Prichy prichy na volny.cz
Úterý Prosinec 30 21:42:31 CET 2014

Nejde o to, kdo z nás je či není doma, pan Zahradník hlavně nepochopil,
že každá firma se rozhoduje na základě ekonomické rozvahy co se vyplatí
a co už ne. Jestli má někdo čekat až si pan xy koupí pět rezistorů a já
bych tam ( hypoteticky) měl mít ženskou 8 hodin denně, budu ji tam radši
mít jindy. Neprodělám, ona si odpočine a já nebudu muset chodit o
svátcích někoho kontrolovat.
Kritizování statních či polostátních či korporátních zaměstananců je
mimo mísu absolutně. Většina OSVČ by za ty prachy ani nedělala, navíc by
podle mne nevydrželi přežít určitý režim a občas i různé gumoviny ze
strany našich soft sklills managerů. Mám tu výhodu, že mohu porovnávat z
obou břehů. Na jednom břehu ( "v mojem kšeftě") mne to baví a upracoval
bych se. Na tom druhé už mne to tak nebere. Při plnění různých "norem"
iso, 5S atd. by mohl člověk skončit tam, kde má Radek kamarádku. Ale to
už jsme se dostali někam jinam.

Takže zpět.....zhruba 7 miliard lidí kašle na to, co si myslí pan
Zahradník, chtějí se jen uživit a u toho se holt někdy chovají tak jak
se chovají.