OT - Jak pracujete mezi svatky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Prosinec 30 18:39:02 CET 2014

Původní zpráva ze dne 30.12.2014 od Admin HWnews:

> Co by delali? Nic. Nakoupili si dopredu jako driv. Nebo co myslis,
> ze by se tak melo stat?

Jak nakoupili si dopředu? Ty by sis nakoupil na dobu od 19. prosince
do 5. ledna dopředu? To bych tě chtěl vidět. Dříve bylo také otevřeno
mezi svátky. Rozhodně nezavřeli na půl měsíce.

> Mimochodem pises to jak kdyby sis nedovolil zadnou dovolenou. Pokud
> tomu opravdu tak je tak potespanbuh...par lidi jsem takovych zazil a
> jeden uz to ma za sebou.

Já nemám žádnou dovolenou. Já relaxuju za chodu. Když člověka práce
baví, tak ji dělá rád a nepotřebuje si od ní odpočinout. Ale nejde o
mě. Nemám nic proti tomu, když někdo dovolenou má. Však jo,
zaměstnanec má nárok na 3 týdny dovolené, které mu zaměstnavatel
proplácí, jako kdyby pracoval. OK, ať si dovolenkuje. Jen mi vadí,
když se celá firma vypne na půl měsíce, jako by snad byl konec světa.

Dívám se na to z pohledu, jak by se asi těm lidem líbilo, kdyby jim
nikdo jiný po tu dobu neposkytl žádnou službu. Nejel by autobus ani
vlak, letadla by nelétala, pumpy by byly zavřené, obchody zavřené,
hospody zavřené, hotely zavřené, televize nic, rádio nic, mobil bez
sítě, internet odpojený... To by byla prdel :-) A to ani nechci napsat
elektřina odpojená a topení studené :-)

PS: Že ty nebudeš v postservisu, to je každému úplně jedno, ale tvoje
kolegyně mi zítra přinese dopis a tvůj kolega mi přiveze balík. Stejně
tak já zítra půjdu na poštu balíky podat, vyřídím objednávky. To se mi
líbí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem