Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Úterý Prosinec 30 18:33:46 CET 2014

Hezký večer,

     pořád se tu řeší nějaké problémy a tak si říkám, že by to chtělo
něco pozitivního. A také se musím někde pochlubit a tady to je asi nejlepší.

     Takže tedy věřte tomu, že se mi dneska dorazili součástky na nový
zdroj a ten jsem také během dne dala dohromady a teďka pěkně zdrojuje.
Byť v provizorním režimu. Chybí dodělat ještě měření, ale to bude až v
dalším čísle PE, a také mi někdo vykoupil u Farnellu diody SB5100 do
usměrňovače. Nevíte o tom někdo něco? :-)

     Nefungovalo mi to tedy na první zapnutí, ale nakonec jsem na to
přišla. Chybička se vloudila při kreslení desky, zapomněla jsem na jeden
spoj ve zpětné vazbě měniče. Po opravě desky šlape všechno tak, jak má.
Je to vlastně první pořádně pracující měnič, který se mi podařilo
postavit :-)

     Přeji hezké dny a klidné bádání.

     Saša Svobodová

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2015.0.5577 / Virová báze: 4257/8839 - Datum vydání: 30.12.2014