OT - Jak pracujete mezi svatky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Prosinec 30 17:17:58 CET 2014

Díky za zpětnou vazbu. Víte, já si nedovedu představit, že bych prostě
na web napsal "Od 20.12.2014 do 4.1.2015" nemakám, nic neobjednávejte.
Dnes mi zákazník něco objednal, dnes jsem to odeslal, zítra to má na
stole. I zítra budu něco odesílat, takže pojedu na poštu.

Chápu, že si lidi chtějí vzít dovolenou. Pokud si ji nevzali v létě,
pak je to v pořádku. Ale firma jako taková by se přece na své
zákazníky vykašlat neměla. Jistě, vývojové oddělení dělat nemusí, ale
servis, sklad, to by mělo jet v běžný pracovní den. Větší firma si to
přece může zařídit, nemusí zavřít všechno.

Vždycky si říkám, že tihle lidé, kteří mi vysvětlují, jak chtějí být
celé Vánoce doma, to jsou přesně ti, kteří si jdou v tom volnu
nakoupit do hypermarketu. Tam je nacpáno k prasknutí. A tam přece ty
prodavačky také musí makat, aby si oni mohli nakoupit a měli z čeho
udělat na Silvestra chlebíčky. Co by asi dělali, kdyby pekárny zavřely
od dvacátého prosince do konce roku? Nebo kdyby od poloviny prosince
nejela televize a vypnuli by mobilní telefony? :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem