Re: Fee SW pro kmitočtovou analýzu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 30 14:26:50 CET 2014

 30.12.2014, 14:21:53

V davnych dobach, kdy jeste nevisela demo verze nejakeho simulacniho
softu na kazdem tretim strome, byval zdaleka nejlepsi Micro-Cap od Spectrum Software.
Jen s tim idealnim OZ bude mozna trochu potiz, bezne jsou k mani spise
modely realnych OZ.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz