Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Úterý Prosinec 30 10:02:16 CET 2014

Ja to myslel tak nejak zobecnene, zadne narky, jen postrehy (mozna zatim
nepresne...)

Ted jsem narazil na problem, ze

opkg install qt4-embedded nestravi novejsi verzi kernelu, prislusnou
verzi samozrejme nemuzu nikde najit.
Ke kazde verzi kernelu musi byt take odpovidajici image s adresarovou
strukturou, tedy asi distribuce?

kdyz dam podle nejakych navodu option  --force-depends
tak to sice neco nainstaluje, ale nakonci vyhodilo 2x hlasku ze taky
spatna verze kernelu ale napotreti, ze je nainstalovano a up to date...

Tak jsem zvedavy... Ono u windows je clovek zvykly asi hlavne na tu
zpetnou kompatibilitu systemu, ze kdyz neco slo pod W95, XP, 7 tak ze to
pujde i na 8.1 10 ... (az na extremy)