Kabel k cidlu do vody

Úterý Prosinec 30 00:04:22 CET 2014

Provozovat kotel na uhlí v nějakém optimálním režimu je asi alchymie.
Trvalý provoz při malém výkonu bude asi taky kotel zanášet. Je dobré
kotel provozovat nad kondenzační teplotou, protože pokud se povrch
výměníku rosí, jednak odpařování vody ochlazuje výměník, ale taky
výměník více koroduje. Pokud tam už budete mít ten trojcestný ventil a
další oběhové čerpadlo pro kotel, nemělo by na teplotě v radiátorech
tolik záležet. Ale je to jen teorie...
Anděl