Jak zacit programovat v Linuxu (ARM)

Pondělí Prosinec 29 08:15:17 CET 2014

Hezke video jak rozchodit QT pro BBB, zkusim se tim dnes prokousat
https://www.youtube.com/watch?v=kP7uvOu9hoQ
Kazdopadne Qt vypada dost dobre, pekne klikaci co jsem zkousel na
desktopu ;-)
LCD k BBB uz jsem taky rozchodil, tech 480x272 je ovsem na desktop
naprosto nepouzitelne, na vlastni aplikaci pres celou plochu ale idealni.
Jde nejak zabranit spusteni desktopu a spustit rovnou svoji GUI
aplikaci? (OS Angstrom)