Kabel k cidlu do vody

Pondělí Prosinec 29 01:33:35 CET 2014

Jej, to mě zajímá. Taky jsem do baráku nacpal 16 teplotních čidel. Jsou
v různých hloubkách z vnitřní a vnější strany základů (základy jsou
izolované polystyrénem), pod středem základové desky a v desce, pro
porovnání na zahradě ve sloupku s vodovodem. Ještě jsem to nezapojil a
nevím, kolik čidel funguje. Ještě tam nebydlím, takže netopím. Budu
muset naměřit nějaká data pro porovnání se stavem, kdy se bude topit.
Trochu mi nevyšly původní plány, chtěl jsem dělat suchý systém
podlahového topení. Nakonec jsem musel v podlahách zmenšit tloušťku
polystyrénu z 10 na 5,5 cm. Tvrdím že to nevadí, protože dostatečně
izoluje 20 cm škváry v podsypu a celý cca 1m sloupec zeminy od úrovně
základů až po desku. A že by se takhle aspoň částečně mohla využít
tepelná setrvačnost podsypu.
Anděl