Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Prosinec 28 20:03:10 CET 2014

Už mám surový parser toho pcb v bisonu, končí to syntax error, protože
je na konci znak Ctrl-Z a neumím přesvědčit flex, aby ho ignoroval.
Zítra se budu snažit vytvořit nějakou datovou strukturu a nacpat do ní
ty data.
Ten Setup zatím neřeším, mapa čar je celkem pochopitelná, mapa pinů už
moc ne, uvidíme co z toho vyleze. Když bude nejhůř, zkusím studovat ten
pascal.

Mrazík