svine kondenzatory...

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 28 18:59:32 CET 2014

V tomto pripade mam optoclen, ktory spina cez odpor napajacie napatie na
kondenzator. Potencial pre prekmity tam moc nevidim. Je to nova vec, kde
som pouzil pekelne staru suciastku.

Skor ako skumat nanosy v oxide potrebujem dokoncit tu banku mikrovlnnych
filtrov. Celkom to ide od ruky ked nikto neotravuje a uz sa to zacina
podobat

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/MIM.pdf

b.