svine kondenzatory...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 28 19:44:41 CET 2014

Samozrejme to moze byt nejaky degradacny proces, trebars nejaky kontaminant ktory za tie roky nadifundoval do oxidu ci co to tam robi dielektrikum, ale mozno nie.

Mna taketo veci  zaujimaju z 2 dovodov: 1. moze to byt nejaka chyba v mojom obvode - trebars ten obvod za nejakych okolnosti generuje nejaky napatovy prekmit alebo podkmit, ktory nacal inak dobry kondik; 2. pri servise potrebujem vediet identifikovat aj taketo patologicky zlyhane suciastky.

Ved Ty si este spomenies, ked Ti daju opravovat nejaky kus z tej 50 rokov starej elektroniky co tam na tych "preduruchlovacoch" mate...

wek