[OT] MB pro server s velmi malou spotrebou?

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Neděle Prosinec 28 17:31:17 CET 2014

Tak za stejnou cenu je toho víc. Osobní zkušenost mám s tímto :

http://wandboard.org/

v té nejdražší verzi (4 jádro) a na USB používám rozbočovač (USB HUB).
Jede to velmi pěkně výhoda je 2x micro sd slot jedna pro systém druhá
pro data.
M.