MT Siemens a dalsi - nechcete?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Prosinec 28 15:14:18 CET 2014

Zdravim,

mam tady nekolik MT znacky Siemens nez je hodim do elektroodpadu tak se
zeptam zda tu neni nejaky sberatel...

Je tu Siemens S10, MT50, AX75 a M75. Vsechny vcetne krabic, ale zrejme
bez nabijecek (vyjimka je S10, ten je snad komplet).

Dale zde mam nejaky Samsung SGH-E590 jen tak plonkovej.

Dale digitalni diar Casio SF-4600B.

A na zaver zatim co jsem nasel tak PDA Pocket Loox 420 - je to vcetne
stojanku, mam i kabel USB-PDA s pripojem na nabijecku (kulatej klasika).
Nabojecku bohuzel nemam. Je k tomu i original kozenej futral a original
krabice.

Tohle vse vyse jen za postovne...

A pak jeste nepouzity solarni regulator:
http://www.aliexpress.com/item/best-selling-MPPT-Controller-10A-15A-48V-autorecognition-first-choice-for-PV-2years-warranty/476202221.html

predem upozornuji, ze je to dle meho jen hracka na nejake pokusy s FV
panely - cena cca 200Kc

Asi toho bude jeste casem vic...delam cele svatky uklid v dilne a do
toho nejhorsiho jsem zatim nesahnul. :-(

RV