Raspberry PI model B+ a jak dál?

Neděle Prosinec 28 13:01:42 CET 2014

Hezké odpoledne,

	takže se nejprve vypravím koupit zdroj, mikroSD kartu vhodné velikosti,
USB klávesnici a myš a pak zjistit, jak malinu připojit k nějakému
domácímu zobrazovadlu a pustím se do pokusů. Problém s domácími monitory
je v tom, že mají jen VGA vstup a televize jen konektor SCART. Případně
dole ve sklepě je ještě monochromatický Philips se vstupem klasického
televizního videa :-) Já vím, je to muzeum, ale když to funguje...

	Zatím to, podle všeho, vypadá tak, jak jsem to pochopila z webu. Nahrát
na kartu OS a pak to prostě zkoušet. Jdu hledat zapojení konektorů, u
Farnella z toho dělají div ne státní tajemství jen po registraci :-/

Saša Svobodová