Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Prosinec 27 20:12:32 CET 2014

Aha, já už hodně dlouho Formicu nepoužívám a ani jí nemám. Mám jen pár
starých souborů do kterých jsem koukal. Kdyby mi někdo poslal
jednoduchou zkušební destičku (třeba jen 2 paralelně zapojené odpory)
včetně schématu v textovém tvaru (+pdf co tam vlastně je), návrhu pcb,
exportovaná data použitých vrstev do gerber a vrtací soubor, tak můžu
zkusit, jestli to půjde.
Pokud najdete odkaz na to fórum s popisem, tím líp.

Mrazík