Filtr 455kHz

Bitovod hw na prelude.cz
Sobota Prosinec 27 20:10:08 CET 2014

Díky za nabídku, jak jsem se v tom tak rejpal, zjistil jsem, že problém s
filtrem byl zřejmě až sekundární, něco mi cestou žere signál a filtr za to
nemůže - je pravda, že když jsem ho odpájel, tak se rozpadnul na hromadu
mrňavých keramických destiček a přítlačných plíšků. Když jsem propojil vstup a
výstup filtru kondenzátorem asi 56pF, nezměnily se šumové poměry ani v
nejmenším, což mi připadá trochu podezřelé. Nezbývá, než začít hledat
poctivěji a -nedej Bože- asi i měřit.

Pavel Kutina

Zapnuté Sat, 27 Dec 2014 10:00:35 +0100, Jirka Mww zapisování