Re: Formica to Kicad, bylo DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Prosinec 27 19:44:21 CET 2014

Jak Layout, tak Scheme umi textový formát Menu Option/schematicEditor/Data
Format...
Někde dokonce na webu ve foru si myslím je docela dobrý popis jestli se
nepletu.

Blbost to sice asi neni, asi bych to taky použil pokud se donutím přejít na
KiCad, ale

nevím jestli to není zbytečná práce....

Leda, že by člověk upravoval staré schéma, když začne kreslit, tak i ve
Formice si

člověk vytváři svoje knihovny věcí co existují a uplně stejně by asi
dopadnul v Kicadu.

Zdeněk Aster