DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Sobota Prosinec 27 17:18:57 CET 2014

Když já už jsem si tam nadělal do knihoven spoustu svých věcí, dokonce
jsem si definice padů všech upravil aby mi to v jedné nepoužívané vrstvě
generovalo masku. Jsem na ten program zvyklý a když už, koupil bych
novou Formicu pro Windows. Zatím mi ta stará dosovská vyhovuje a jediný
problém by moh nastat s počítačem - kdyby chcíp.

Anděl