DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Prosinec 27 16:16:18 CET 2014

Treba tahle deska ho ma http://www.alza.cz/gigabyte-e350n-win8-d502273.htm
Pro virtualni dos bude urcite dostacujici, podporu virtualizace ma.
Asi se da najit i intelacka, vzal jsem prvni na kteru jsem natrefil.

PK

Dne 27. prosince 2014 14:44 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
napsal(a):

> [...]
> počítači má 200 MHz.
> Nevím jak je to s LPT1 u novějších počítačů - pokud tam je, je také
> přístupný přímo z DOSu? Nebo jsou to už jen nějaké virtuální porty? Jsou
> nové procesory ještě schopné pracovat v DOSu, nebo už je tam všechno jinak?
> Už jen disk na SATA mi přijde jako že to je úplně něco jiného, co v DOSu
> možná fungovat nebude.
> Nebyl by pro mě řešením nějaký dosemu? Předpokládám že to běhá pod
> Linuxem, který se kvůli tomu taky budu muset naučit :-(
>
> Anděl
>
> Dne 24.12.2014 v 16:14 Pavel Troller napsal(a):

>>> cputype=auto