DOSBOX + ttyUSB0 + Atlanta locator - pomaly beh programu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Prosinec 27 16:02:48 CET 2014

Dosemu je, zdá se převážně linuxová záležitost.
DOSBox je pro více OS, dokonce i pro Windows.
http://www.dosbox.com/download.php?main=1

Hmm, ale paralelní port je zdá se nepodporován.

Paralelní porty jsou na některých noťasech na port replicatoru. Je to většinou třída notebooků „bussines class".
Obyčejný počítač jsem už několik let zezadu neviděl, pokud to nebyl průmyslový speciál. Ale proč by nebyl? To spíš nebýval
sériový port.

Procesory musí být schopné pracovat i s DOSem jestli si ještě správně pamatuji. Nějaká koule jménem zpětná kompatibilita.

Spíš než emulace by možná byla zajímavější virtualizace na počítači s paralelním portem. Freedos mě funguje (i5 procesor),
ale na paralelní port nemám jak zkusit.

ced