zosilnovace DPA

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Prosinec 27 15:57:21 CET 2014

Myslim ze si vyhral :-)
Pisal som Majstrovi, ci by sa dala kupit stavebnica, odpovedal ze ma
este par kuskov plosakov a ze musim objednat rychlo. Slusne som sa
opytal ci sa da kupit aj sada suciastok (minimalne tranzistory) a uz sa
neozval.
Tak som trochu pracoval na "háčkovateľných hodinách" (vysvetlim o 2
mesiace) a navrhujem banku mikrovlnnych filtrov do LHC (8 pasiem,
400MHz-3200MHz s riadenim zisku v kazdom pasme v rozsahu 60dB). Celkom
ma to bavi takze sa nenudim :-)
b.