Filtr 455kHz

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Prosinec 27 10:00:35 CET 2014

Tak jsem ty fitry našel.  Mám tady 3ks , které jsem kdysi koupil v NDR
( v příloze červené ), mají čtyři vývody , rozměry
š x d x v  5,5 x 6.5 x 9 mm, na vrchu mají napsáno  u - EKG.
Pak mám dva kusy (černé ) , které jsem koupil někdy před třemi roky z
Anglie. Mají tři vývody, rozměry 6.5 x 8 x 8 mm,
je na nich napsáno LT 455 HU.
Takže pokud jste nesehnal jinde, musíme vymyslet, jak je k Vám dostat.
Bydlím až v Ústí nad Orlicí ((:. a na poštu už se dneska nedostanu.