Zdroj 2x18V~?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Prosinec 27 08:59:24 CET 2014

To myslím třeba tak, že v elektroobchodě koupíte stahovací průchodku
na kulatý kabel, tu zašroubujete do té plastové
krabičky a upevníte tím tu flexo šňůru. Konce zašroubujete do
svorkovnice ( čokolády) , kterou do té krabičky taky upevníte.
Trafo musíte samozřejmě taky mechanicky přidělat.  Pak to uvnitř mezi
svorkovnicí, pojistkovým držákem a trafem propojíte
nějakým vhodným vodičem. 230V není žádné extra vysoké napětí. Když to
mechanicky všechno zafixujete, není v tom žádný problém.